vineri, 6 noiembrie 2015

The coffee book tag

Am primit de la o prietena o nominalizare care se numeste The coffee book tag. In aceasta nominalizare sunt mai multe intrebari la care trebuie sa raspund. Asa ca m-am gandit sa raspund la aceste intrebari pe blog...

1. Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Raspuns: Cautand-o pe Alaska

2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Raspuns:Aici chiar nu stiu, dar poate ca...Matilda

3. Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
Raspuns: Amintiri din copilarie(e prima carte pe care am citit-o) 

 4.  2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.
Raspuns: Insemnarile unei pustoaice. Dar mai am multe alte carti...

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
Raspuns:Sunt mai multe, nu doar una, dar cele mai multe sunt acelea de la editura Arthur.

 6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
 Raspuns:I. L. Caragiale

 7.  Oops! Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
Raspuns:Pulbere de stele si mai am inca una: Micul Nicolas

 8.  Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
Raspuns:Pippi Sosetica
Ei, si astea au fost intrebarile mirobolante( vorba unei prietene)... sper ca v-au placut, chiar daca nu au fost legate de fotografie, dar... Si m-am gandit sa mai facem astfel de joculete, cu altfel de intrebari, si poate ca voi mai fi nominalizata, deci....
Va puuuup, paaaaaaa 

Un comentariu: