vineri, 20 noiembrie 2015

Books and Questions

Hei! Se pare ca din nou am fost nominalizata pentru un alt Tag. Se numeste Books and Questions, si cred ca e foarte fumos!deci, hai sa incepem!

1. Când faci o pauză de la citit, foloseşti un semn de carte sau îndoi un colţ al paginii?
Da, normal! Altfel cum mi-as mai da seama la ce pagina am ramas?:)))




 2. Ai primit în ultimul timp o carte? Dacă da, care a fost aceasta?
De fapt, nu am primit ci am cumparat-o, iar asta a fost "Experiment"


  3. Citeşti în baie?
NU!!!!

 4. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? Dacă da, despre ce?
 Da......dar nu prea

 5. Care este cartea ta preferată?
Toate cartile din seria Ronald Dahl sau de la editura Arthur

  6. Îţi place să reciteşti unele cărţi?
 Da, mai ales cele din seria "Insemnarile unei pusoaice"



 7. Ce părere ai despre o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciezi şi ce le-ai spune?
 Cred ca m-as bucura sa ma intalnesc cu unii dintre autorii mei preferati, dar nu stiu ce le-as spune...

 9.Care sunt lucrurle care  te determina sa alegi o carte anume?
Descrierea de pe spate.


10.Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie sa o citeasca?

Toate.

 11. Care este locul tău preferat pentru lectură?
 Pe canapea sau stand la o masa.



 12. Când citeşti, asculţi muzică sau preferi liniştea?
 Prefer linistea ca sa ma concetrez mai bine...

 13. Ai citit cărţi în format electronic?
Nu.

 14. Citeşti numai cărţi cumpărate sau şi cărţi împrumutate?
 Doar cumparate.

 15. Fă un top 5 al celor mai bune cărţi/serii pe care le-ai citit vreodată:
 1)Seria Divergent
2)Matilda
3)Clemetina
4)Pippi Sosetica
5)Experiment

Ei, cam asta a fost. Sper sa va placa!:))))



Un comentariu:

  1. Mirobolant!:)Sa mai pui articole la fel de frumoase, si sper ca de data aceasta te vei tine de treaba, daca stii la ce ma refer:))

    RăspundețiȘtergere