vineri, 6 noiembrie 2015

Am revenit pe blog

Heeeei...dupa atata timp...se pare ca am revenit... Imi pare rau ca nu am mai postat de atata timp, dar am avut multe teme si multe proiecte de facut. Dar stati linistiti!acum am revenit si sunt gata sa pun noi postari. Si m-am gandit sa postez in fiecare vineri, pentru ca atunci am mult mai mult timp si veti sti si voi cand va aparea ultima postare! Am mai facut cateva schimbari la acest blog: voi face mai multe jocuri, tag-uri si multe chestii distractive, poate si Q&A-uri candva! Dar pentru asta trebuie sa-mi lasati comentarii, normal! As mai vrea si sa schimb numele blogului pentru ca e destul de plictisitor sa scrii intotdeauna doar despre fotografie...deci ma voi gandi la un nume potrivit:)))
                   Deci, ne auzim vinerea viitoare!!!!!
#amrevenit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu